Personalizujesz go według potrzeb, wykorzystując kalendarz, moje zadania, wybrany projekt, konkretny raport, a także zadania w realizacji, czyli aktywności użytkowników systemu, z możliwością filtrowania i w podziale na projekty.
Lista wszystkich zadań, jakie masz do zrealizowania. Możesz być do nich przypisywany, albo delegować je pracownikom na tablicy kanban (do zrobienia – w trakcie – zrobione)
Tworzysz nowe kartoteki klientów wprowadzając dane samodzielnie albo pobierając je z bazy GUS. Klientów wiążesz z projektami, dokumentami, działaniami, kalendarzem i zadaniami.
Precyzyjne nośniki konkretnych informacji. Masz do dyspozycji: pisma (przychodzące i wychodzące), faktury kosztowe, oferty, umowy i inne dokumenty kosztowe oraz przychodowe.
Tu planujesz i rejestrujesz wszystkie kontakty z klientem (telefon, spotkanie, zadanie). Działania przypisujesz sobie albo delegujesz innym, wprowadzasz do kalendarza, komentujesz, dodajesz przypomnienia i filtrujesz.
Tu zarządzasz katalogiem realizowanych projektów – zdefiniowanymi etapami, zadaniami, działaniami i budżetami. Tworzysz zespoły, śledzisz pracę, gromadzisz dokumenty i monitorujesz status
W oparciu o informacje zarejestrowane w systemie tworzysz raporty, które pozwalają w każdym momencie weryfikować efektywność pracy i nanosić konieczne korekty.
Planujesz wydarzenia oraz zadania sobie i innym w kalendarzu, który możesz zintegrować z kalendarzem Google, MS Outlook, Office 365 oraz Platformą Connecto.
Komunikujesz się w grupach lub indywidualnie. Widzisz zalogowanych i niezalogowanych użytkowników – wiesz, kto odpowie Ci od razu, a kto dostanie powiadomienie z treścią Twojej wiadomości.
NEON jest przyjazny, intuicyjny i prosty w obsłudze. Rozwija się z firmą – jego istotną cechą jest możliwość udoskonalania o kolejne funkcjonalności, które wynikają z rosnących potrzeb. Daje nieskończenie wiele możliwości – jest elastyczny i skalowalny. Rośnie do dowolnej potęgi. W wersji kastomizowanej zawiera dowolny, wyspecyfikowany z klientem proces biznesowy.
to uporządkowane etapy procesu – przygotowanie i uruchomienie rekrutacji, dwa spotkania z kandydatami, wgląd w dokumenty i pełną procedurę zatrudnienia. Andrzej Pierwszy opowiada, w jaki sposób uczestniczył w rekrutacji do swojego działu, a jakie zadania zlecił innym pracownikom.
to zarządzanie projektami oparte na planowaniu i delegowaniu zadań, przygotowaniu wycen i umów, archiwizacji plików, kontroli budżetu i komunikacji z zespołem. Mariola Górska przygotowuje akcydensy i opowiada, w jaki sposób wszystko ma pod kontrolą.
to rejestrowanie w kalendarzu zaplanowanych wydarzeń, a także delegowanie zadań sobie i innym członkom zespołu. Marcin Goławski jest handlowcem i opowiada o kluczowych spotkaniach i obowiązkach, które odnotowuje w systemie.
pozwala uporządkować wszystkie najważniejsze tematy w najwygodniejszym dla użytkownika układzie i najlepszej konfiguracji. Mateusz Góra nadzoruje zapytania ofertowe, dlatego priorytetowe informacje umieścił na pulpicie i widzi je od razu po zalogowaniu do programu.
to pisma przychodzące i wychodzące, faktury kosztowe, oferty, umowy i wszystkier inne, które wędrują po firmie od pracownika do kierownika i prezesa. Małgosia Gospodzień porządkuje dokumenty, przyporządkowując je do wirtualnych segregatorów i przekazując do akceptacji.
to uporządkowane, zapisane cyfrowo dokumenty, które łatwo jest odnaleźć i wyfiltrować – na przykład ze względu na czas obowiązywania albo kontrahenta. Mariusz Gomatyka – szef serwisu – potrzebuje przedstawić klientom, których umowy kończą się w marcu, nowy obowiązujący od kwietnia cennik.
Connecto Neon to scentralizowany układ zarządzania firmą. Łączy narzędzia i pracowników w jednym środowisku operacyjnym. Pozwala planować i monitorować aktywność każdego działu. Umożliwia śledzenie przychodów i kontrolę wydatków. Ułatwia elastyczną automatyzację działań cyklicznych i jednorazowych. Pomaga lepiej obsługiwać kontrahentów. Integruje się z systemami ERP, zapewniając jedną, spójną bazę danych.