A- A A+
flaga EU

Przedstawiciel Handlowy a System Connecto Neon

W jaki sposób Neon może pomóc przedstawicielowi handlowemu w jego codziennych obowiązkach? Co sprawia, że każdy użytkownik może pracować wydajniej i wykonywać zadania zgodnie z planem i na czas? Zobacz film!

System Neon Connecto i handlowcy

Przedstawiciel handlowy, który wprowadza na rynek nową ofertę kosmetyków może posługiwać się systemem od Connecto, prowadząc rozmowy z większymi i mniejszymi graczami. Interesuje go każdy punkt, w którym sprzedawane są  kosmetyki. Handlowiec ma umówione spotkania, zaplanowane zadania i telefony do wykonania – wszystko znajduje się w systemie.

Pierwszy telefon o 13:00, a potem będzie czas na przygotowanie oferty po spotkaniu. Kalendarz jest gęsty, dlatego warto opowiedzieć, jak działania zaszyte w systemie Connecto Neon pomagają użytkownikom w pracy. Prowadzony projekt został podzielony na etapy i zadania, jakie trzeba wykonać.

Oferty, spotkania, informacje

Na temat firmy, którą obsługuje handlowiec, wiadomo wszystko. Na Karcie kontrahenta widać wszystkie podstawowe dane – nazwę, adres siedziby, NIP, osobę kontaktową a przede wszystkim powiązania? Czym są powiązania? To pełna wiedza o kliencie: historia wszystkich działań, jakie były podejmowane z klientem oraz archiwum wszystkich dokumentów, jakie go dotyczą.

Handlowiec może tu zapisywać oferty, drafty umów, umowy podpisane, aneksy. Na przykład jednego z klientów – ustalił w rozmowie telefonicznej ostatnie ważne kwestie i w przyszłym tygodniu podpisze umowę.

Każde działanie jest udokumentowane. Dlaczego to ważne? Nie wszystko jesteśmy w stanie zapamiętać, szczególnie prowadząc kilka projektów jednocześnie. Neon pomaga panować nad każdym aspektem we współpracy z klientem.

Zapytaj o rozwiązanie! Jesteśmy dostępni pod numerem telefonu 32 263 00 00 lub poprzez zakładkę kontakt.