A- A A+
flaga EU

AI w platformie Neon Connecto

Sztuczna inteligencja niewątpliwie jest niezwykle przydatnym narzędziem, wspierającym ludzką pracę. Dzięki nowoczesnym algorytmom i modelom językowym można znacznie usprawnić i zautomatyzować wiele formalności, co znacznie odciąża pracowników, zwiększając ich wydajność przy wykonywaniu trudniejszych i bardziej kreatywnych zadań. W tym wpisie wyjaśniamy, jak wykorzystywane jest AI w platformie Neon Connecto!

AI w Neon Connecto

AI jest szeroko wykorzystywane w platformie Neon Connecto. Narzędzia sztucznej inteligencji są dostępne w m.in. kalendarzu, na liście projektów, skrzynce mailowej, w module BI (Bussines Intelligence) oraz w elementach konfiguracyjnych (automatyzacje, zapytania, filtry). Z systemem zintegrowany jest inteligentny czat – można zadawać mu dowolne pytania, także niezwiązane bezpośrednio z systemem. Dzięki temu nie trzeba korzystać z zewnętrznych narzędzi, co jest wygodne, a zarazem bezpieczniejsze (niweluje ryzyko ujawnienia danych).

Jak działa AI w Neon Connecto?

AI w Neon Connecto jest wykorzystywane w wielu modułach. W zależności od miejsca wywołania, powstaje odpowiedni kontekst. Co to znaczy? Najlepiej wyjaśnić to zagadnienie na kilku przykładach.

Kontrahenci

  • głównym kontekstem są kontrahenci, zaś kontekstami pobocznymi są wszystkie elementy powiązane z kontrahentami, m.in. faktury, działania w module CRM czy umowy;
  • AI gromadzi i analizuje ogólne dane o kontrahentach, ale może być wykorzystany przy konkretnych zadaniach, np. uruchomienie czatu na fakturach kosztowych skutkuje tym, że jest bardziej skupiony na fakturach kosztowych, a mniej na rzeczach pobocznych.

Projekty

  • AI ma dostęp do informacji o wszystkich dostępnych dla użytkownika projektach, ale musi zostać nakierowane odpowiednim pytaniem, np. „pokaż mi zadania przeterminowane w projektach dla kontrahenta XYZ”. Bez konkretnej komendy szuka informacji we wszystkich dostępnych projektach;
  • kontekst na wybranym otwartym projekcie – zbiera wszystkie informacje odnośnie do wybranego projektu, i skupia się tylko na nim, m.in. na powiązanych z nim zadaniach i budżecie. W tym kontekście możliwe jest dodawanie i edycja zadań bezpośrednio z poziomu czatu, za pomocą wpisywanych poleceń.

Wiadomości e-mail

  • AI streszcza / podsumowuje długie wiadomości i konwersacje oraz identyfikuje kluczowe problemy; może też sczytywać treści nie tylko z systemu, ale też ze screenów;
  • sztuczna inteligencja pomaga w szybkim napisaniu odpowiedzi, generując propozycje na bazie wcześniejszej konwersacji oraz wpisanego polecenia (np. „w uprzejmy, profesjonalny sposób przypomnij o nadchodzącym spotkaniu”).

Raporty BI

  • chat odpowiada na pytania zadawane naturalnym językiem, bazując na danych zawartych w kostkach analitycznych powiązanych z danym raportem;
  • AI tworzy rozmaite wykresy, mapy sprzedaży/kosztów, analizy porównawcze, profile pracowników/produktów/kontrahentów oraz wysuwa wnioski.
  • obszary analizy można łączyć, np. sprzedaż z kosztami i płatnościami, bo w kontekście jednego raportu AI samo jest w stanie wybierać odpowiedni zbiór danych.

Niezależnie od obszaru i kontekstu, sztuczna inteligencja w Neon Connecto może m.in.:

  • generować dynamiczne wykresy i mapy;
  • tworzyć pliki Word i Excel (również w przypadku bardzo dużych zbiorów, np. ogromnych tabel);
  • przyjmować instrukcje wpisywane, ale też wypowiadane (funkcja „mowa na tekst”);
  • odczytywać odpowiedź po wciśnięciu jednego przycisku;
  • analizować przesłane pliki (m.in. Word i Excel), tak by dało się zadawać związane z nimi pytania;
  • wysyłać wiadomości e-mail w imieniu użytkownika z konkretną treścią (wysyłając kopię DW do nadawcy);
  • na bieżąco czytać glokalizacje, rysować mapy, rozpoznawać miejsca w okolicy;
  • automatycznie zapisywać historię, co pozwala w dowolnym momencie wrócić do konwersacji, by ją kontynuować;
  • udostępniać konwersację innym użytkownikom;
  • zapamiętywać preferencje użytkownika (np. w kwestii doboru słów czy stylu pisania odpowiedzi) na podstawie historii rozmów.

Dlaczego warto korzystać z platformy Neon Connecto?

Platforma Neon Connecto jest wygodnym, nowoczesnym rozwiązaniem, które znacznie ułatwia zarządzanie firmą. Jako narzędzie dostępne online, daje dostęp do potrzebnych informacji i funkcji niezależnie od miejsca czy pory dnia. Doskonale sprawdza się jako wsparcie codziennej pracy, przyczyniając się do zwiększenia wydajności wszystkich działów, podniesienia jakości oferowanych produktów i/lub usług, a także poprawy wizerunku firmy.

Stosowane w Neon Connecto rozwiązania AI ułatwiają i usprawniają wiele procesów, co pozwala zaoszczędzić sporo czasu oraz energii. Dzięki temu cały zespół może skupić się na działaniach zorientowanych na rozwój przedsiębiorstwa, które przyniosą wymierne zyski – nie tylko finansowe.

Chcesz lepiej poznać Neon Connecto? Poproś o wersję demonstracyjną albo umów się na spotkanie z naszymi konsultantami, którzy chętnie przedstawią działanie systemu i odpowiedzą na wszystkie pytania. Umów się na spotkanie, na którym poznasz funkcje Neon Connecto oraz uzyskasz odpowiedzi na wszystkie pytania. Możesz również poprosić nas o wersję demonstracyjną systemu. Zadzwoń 32 263 00 00 lub wypełnij formularz kontaktowy.