A- A A+
flaga EU

CRM przez przeglądarkę – jak działa?

Współcześnie profesjonalne oprogramowanie do zarządzania firmą wcale nie musi być instalowane na komputerach służbowych. O wiele wygodniejszą opcją są narzędzia, z których można korzystać na dowolnym sprzęcie, w każdym miejscu i czasie. Wyjaśniamy, jak działa CRM przez przeglądarkę i dlaczego warto się na nie zdecydować!

CRM przez przeglądarkę

CRM przez przeglądarkę to system do zarządzania relacjami z klientami (z ang. Customer Relationship Management), który nie wymaga instalacji. Connecto Neon działa jak platforma online – daje dostęp do zestawu funkcji uprawnionym osobom, które posiadają sprzęt z dostępem do internetu (PC, laptopa albo urządzenia mobilnego – smartfona lub tabletu). Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się na konto.

Inwestycja w CRM przez przeglądarkę jest zdecydowanie bardziej opłacalna niż zakup tradycyjnego systemu, który trzeba instalować na firmowym sprzęcie. W takich przypadkach często obowiązują pewne ograniczenia, np. co do ilości stanowisk. Opcja online jest nie tylko wygodniejsza, ale też po prostu tańsza.

Rozwiązanie to doskonale sprawdza się w pracy zdalnej oraz hybrydowej. Daje pracownikom dużą swobodę, znacznie ułatwiając wykonywanie codziennych obowiązków. Pozwala m.in. szybko przygotowywać i przekazywać dokumenty, planować i prowadzić projekty, kontrolować budżety, czy przekazywać istotne informacje.

System do zarządzania firmą w przeglądarce

System do zarządzania firmą w przeglądarce wbrew pozorom może być zaawansowanym, rozbudowanym, profesjonalnym rozwiązaniem IT. Neon Connecto oferuje dostęp do wielu przydatnych narzędzi, takich jak m.in.:

  • Pulpit – personalizowana sekcja, w której można umieścić np. kalendarz, listę zadań, podgląd na wybrane projekty, wykresy z najnowszego raportu czy aktywności innych użytkowników;
  • Moje zadania – lista zadań do zrealizowania, w formie tablicy kanban (podział na zadania do zrobienia, w trakcie i zrobione);
  • Kontrahenci – kartoteki klientów z danymi wprowadzonymi samodzielnie i/lub pobranymi automatycznie z bazy GUS; klienci mogą być powiązani z konkretnymi np. dokumentami, zadaniami, działaniami i projektami;
  • Dokumenty – moduł do tworzenia, przekazywania oraz archiwizacji rozmaitych pism (przychodzących i wychodzących), faktur, ofert, umów oraz innych dokumentów kosztowych i przychodowych;
  • Działania – sekcja, w której rejestruje się i planuje wszelkie kontakty z klientami (m.in. ważne maile, rozmowy telefoniczne, spotkania, zadania do wykonania); poszczególne działania można przypisać sobie albo innym pracownikom, a także np. wpisać je do kalendarza, skomentować, opisać czy posegregować;
  • Projekty – katalog realizowanych projektów, określający ich etapy oraz poszczególne zadania, aktualne działania oraz budżety; moduł pozwala tworzyć zespoły, rozdysponowywać zadania i kontrolować pracę.
  • Raporty – moduł tworzący raporty na podstawie danych systemu, które pozwalają monitorować sytuację w firmie;
  • Kalendarz – planner, który pomaga rozpisać najważniejsze zadania oraz wydarzenia dla siebie oraz innych pracowników; można zintegrować go z kalendarzem Google, MS Outlook i Office 365.
  • Czat – komunikator, który pozwala wymieniać informacje w wybranymi użytkownikami albo grupami użytkowników; wyświetla, kto jest akurat aktywny, dlatego od razu wiadomo, kto jest dostępny i od kogo od razu otrzyma się odpowiedź.

Zalety systemu webowego

Liczne zalety systemu webowego sprawiają, że rozwiązania tego typu stają się coraz popularniejsze. Po pandemii praca zdalna i hybrydowa w wielu branżach jest już standardem. Do tego powszechna cyfryzacja oraz digitalizacja formalności wiążą się z koniecznością korzystania z przystępnych, funkcjonalnych rozwiązań IT.

Do największych zalet systemu webowego Neon zaliczają się:

  • możliwość personalizacji – platforma jest odpowiednio przystosowana do konkretnych wymogów i specyfiki danej firmy;
  • prosta obsługa – system jest wyjątkowo intuicyjny; przejrzysty interfejs sprawia, że nawet osoby które potrzebują więcej czasu przy opanowaniu nowinek błyskawicznie nauczą się z niego korzystać;
  • elastyczność i skalowalność – platforma na bieżąco dostosowuje się do faktycznych potrzeb, a także może się rozwijać wraz z firmą; jest cały czas aktualizowana, przez co jest rozwiązaniem na długie lata;
  • łatwa dostępność – z systemu może korzystać każdy uprawniony pracownik, który posiada własne konto; aby się zalogować, wystarczy sprzęt (PC, laptop, smartfon albo tablet) z podłączeniem do Internetu;
  • bezpieczeństwo – wszystkie dane przekazywane za pośrednictwem platformy są chronione przez zaawansowane systemy i algorytmy;
  • uniwersalność – system pozwala kompleksowo prowadzić działalność, ponieważ obejmuje wiele modułów odpowiedzialnych za różne elementy firmy; narzędzie jest przydatne przedstawicielom praktycznie wszystkich działów;
  • opłacalność – platforma online może być wykorzystywana przez dowolną liczbę użytkowników; system jest na bieżąco rozwijany, dlatego cały czas jest aktualny i funkcjonalny; zakup takiego rozwiązania to inwestycja na lata, która szybko się zwróci.

Gdzie szukać specjalistów od mobilnego CRM?

Właśnie zastanawiałeś się, gdzie szukać specjalistów od mobilnego CRM? Jesteś w dobrym miejscu. Nasi eksperci odpowiednio przystosują, a następnie wdrożą w Twojej firmie system Neon Connecto. Jeśli chcesz, możesz najpierw przetestować wersję demonstracyjną albo umówić się na specjalne spotkanie, na którym opowiemy o naszej ofercie oraz odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Postaw na sprawdzone, proste rozwiązanie, które pomoże Ci zwiększyć konkurencyjność Twojej firmy. Zadzwoń 32 263 00 00 lub wypełnij formularz kontaktowy.