CRM dla firmy jednoosobowej
Specjalne narzędzia IT znacznie usprawniają wymianę informacji oraz ułatwiają wiele procesów biznesowych. Takie rozwiązania kojarzy się zwykle z dużymi korporacjami, ale w praktyce świetnie sprawdzają się także w przypadku mniejszych działalności. Wyjaśniamy, dlaczego CRM dla firmy jednoosobowej jak najbardziej ma sens!
System CRM w jednoosobowej firmie – po co?
Mogłoby się wydawać, że system CRM w jednoosobowej firmie to rozwiązanie nieco na wyrost. W rzeczywistości takie oprogramowanie doskonale sprawdza się także w przypadku takiej działalności i znacznie ułatwia pracę. Wdrożenie go jak najbardziej się opłaca, ponieważ przyczynia się do poprawy jakości oferowanych produktów i/lub usług.
Przede wszystkim, system CRM (ang. Customer Relationship Management) zgodnie ze swoim głównym przeznaczeniem jest niezwykle pomocny w budowaniu relacji z klientami. W pojedynkę często trudno zapanować nad wieloma projektami, szczególnie jeśli prowadzi się je jednocześnie. System daje łatwy dostęp do wszystkich najważniejszych danych i dokumentów, a także pozwala uważnie śledzić przebieg współpracy. Dzięki temu zawsze można odpowiednio dostosować się do wymagań klienta, zwiększając jego zadowolenie.
CRM jest także niezastąpiony przy planowaniu pracy. Przy działalności jednoosobowej bardzo ważna jest dobra organizacja. Tablica zadań pomaga rozplanować obowiązki, a także zapobiega pomyłkom, opóźnieniom czy innym błędom. System przydaje się również przy tworzeniu harmonogramu oraz przypomina o np. nadchodzących spotkaniach, konieczności wykonania telefonu czy ostatecznym terminie złożenia dokumentów.
Jakie ma zalety?
Inwestycja w system CRM dla jednoosobowej firmy ma wiele wymiernych zalet. Korzystanie z takiego oprogramowania pozwala szybciej i lepiej wykonywać pracę, dbając o relacje z klientami i wizerunek. Przede wszystkim takie narzędzie jest:
- wygodne – wszystkie potrzebne funkcje i dane są dostępne w jednym miejscu,
- elastyczne – dostosowuje się do realnych potrzeb i w razie konieczności może być rozbudowane o kolejne moduły,
- proste w obsłudze – intuicyjny interfejs znacznie ułatwia pracę,
- opłacalne – płaci się wyłącznie za niezbędne funkcje, a do tego można odkryć sposoby na redukcję kosztów utrzymania firmy (np. potencjalne oszczędności),
- mobilne – dostępne także na urządzeniach mobilnych,
- funkcjonalne – pomaga m.in. dbać o porządek w dokumentach, organizować zadania, komunikować się z klientami w należyty sposób, przygotowywać oferty,
- bezpieczne – chroni wszystkie dane o firmie i jej klientach,
- niezawodne – jego działanie na bieżąco nadzoruje zespół IT.
Z systemem CRM dla jednoosobowej firmy można dynamicznie rozwijać swoją działalność, śmiało zwiększając liczbę obsługiwanych klientów. Ponieważ pomaga zautomatyzować wiele formalności i działań, znacznie usprawni realizację zleceń. W bezpośredni sposób przyczynia się do podniesienia zysków oraz poprawy wizerunku, zwiększając konkurencyjność na rynku.
Na co warto się zdecydować?
Najlepszym wyborem będzie personalizowany, nowoczesny, na bieżąco aktualizowany system online. Taka platforma nie musi być instalowana na sprzęcie służbowym, dlatego można w każdej chwili uzyskać dostęp do potrzebnych danych i funkcji w każdym miejscu, korzystając z dowolnego urządzenia podłączonego do Internetu. Dzięki temu nawet na urlopie można np. szybko odpisać na maila czy przesłać dokumenty do klienta. W przypadku takiej działalności zdarza się, że jest się „w pracy” cały czas. Warto więc mieć wsparcie, które sprawia, że jest to mniej uciążliwe.
Bardzo ważne jest też to, by system był personalizowany. Jedynie odpowiednio dostosowane oprogramowanie będzie w pełni funkcjonalne i praktyczne. Jednoosobowa firma rządzi się własnymi prawami, dlatego konieczne są narzędzia zgodne z indywidualnymi wymaganiami i oczekiwaniami. Możliwość modyfikacji przyda się także wtedy, gdy działalność zacznie się rozrastać – być może z czasem pojawi się opcja zatrudnienia dodatkowych osób? Wtedy zdecydowanie łatwiej będzie dalej korzystać z tego samego narzędzia zamiast przechodzić na nowe.
Gdzie przetestować?
Szukasz nowoczesnego, praktycznego oprogramowania do firmy jednoosobowej? Wybierz system, który możesz sprawdzić przez zakupem – tylko wtedy można mieć pewność, że spełni wszystkie oczekiwania.
Neon Connecto to innowacyjna platforma online, dzięki której uda Ci się lepiej zarządzać czasem, świadomiej prowadzić działalność i uważniej dopełniać wszystkie formalności. Postaw na proste, sprawdzone rozwiązanie. Pracuj szybciej i lepiej, w pełni wykorzystując swój potencjał.
Chcesz zobaczyć, jak system sprawdza się w praktyce? Skontaktuj się z nami, by umówić się na specjalne spotkanie. Konsultanci przedstawią wszystkie funkcje oraz odpowiedzą na ewentualne pytania. Możemy również udostępnić Ci wersję demonstracyjną programu. Przekonaj się, jak Neon sprawdza się w praktyce. Zadzwoń 32 263 00 00 lub wypełnij formularz kontaktowy.