A- A A+
flaga EU

Działania marketingowe – zarządzanie projektami w systemie Neon Connecto

System Connecto NEON doskonale sprawdzi się w dziale marketingu Twojego przedsiębiorstwa. Przedstawiamy możliwości rozwiązania, które usprawni zarządzanie zadaniami oraz kampaniami marketingowymi. Realizacja etapów, widoczność zaangażowania poszczególnych pracowników, ustalenie koncepcji czy informacje o zamówieniu materiałów reklamowych – to wszystko znajduje się w jednym miejscu – w sercu Connecto Neon.

System Neon a działania marketingowe

Mariola Górska odpowiada za prowadzenie działań marketingowych w firmie, m.in przygotowuje nowe wizytówki i papier firmowy. Pracuje ona w systemie Neon i po zalogowaniu, widzi na pulpicie projekt, który aktualnie jest realizowany. Z poziomu kalendarza może przefiltrować zadania. Na bieżąco wie, co się dzieje i nic mi nie umyka.

Specjalistka ds. marketingu prowadzi projekt pt. „Nowe materiały marketingowe – akcydensy”, a zaangażowani w realizację zadań koledzy mają pełny wgląd w etapy pracy. Projekt widzą tylko oni i szef, ponieważ nadano ustawienia prywatności. Nikt inny nie ma w niego wglądu, ponieważ nie ma takiej potrzeby. Projekt podzielono na pięć etapów. Trzy są już zamknięte, jeden jest w trakcie realizacji i jeden jest do zrobienia.

Pierwszy etap

Pierwszy etap był przygotowawczy. Koleżanka Marioli, Ala Paś z Administracji, zgłosiła jej, czego potrzebuje. Przygotowano brief i określono potencjalne koszty współpracy z grafikiem.
Przedstawiono wymagany budżet kierownictwu i po akceptacji przez szefa, Andrzeja Pierwszego, przygotowano umowę dla projektanta.

Wszystko widoczne jest w systemie. Wystarczy, że użytkownik kliknie w pliki i Connecto Neon przeniesie go do repozytorium dokumentów. Tu możliwy jest podgląd na każdy dokument z tego etapu projektu . Widoczny jest brief projektowy, projektowany budżet, a także umowę z projektantem na wykonanie dzieła.

Drugi etap

W drugim etapie grafik przedstawił Marioli różne koncepcje identyfikacji wizualnej. Zapisała je w archiwum plików. Tutaj zapisała też specyfikację techniczną wizytówek dla drukarni, którą musiała przygotować, żeby wycenić koszt druku. Co ważne – projekty można wydrukować bezpośrednio z systemu, co sprawia, że podgląd i wydruk są w jednym miejscu. Nikt nie musi ściągać plików na komputer!

Trzeci etap

Przyszedł czas na współprace Marioli z Alą Paś, która została uwzględniona w tym zadaniu, ponieważ stworzyła Excela z danymi pracowniczymi na wizytówki. Przekazano je grafikowi a on przygotował pliki wykonawcze – papier czarnobiały, papier kolorowy i wizytówki, które trafią do drukarni. Fakturę za projekty graficzne od razu przekazano do księgowości. Koszt to 1739 złotych. Mariola w zakładce koszty i przychody sprawdza, jaką kwotę zakładała na prace graficzne. 1846 złotych, czyli zmieściła się w budżecie.

Czwarty etap

Mariola czeka jeszcze na fakturę od drukarni. Gdy ją otrzyma, zamknie czwarty etap pracy.
W między czasie pisze do Ali, że faktura za wydruk akcydensów przyjdzie mailem. To bardzo ułatwia prace, nie trzeba nigdzie dzwonić i pisać maila. Wystarczył szybki komentarz pod zadaniem, a dany użytkownik widzi go w powiadomieniach. 

Wracając do projektu. Na osi czasu widać, co i kiedy zostało zrobione. Na kolejne pracownicy mają tydzień. Mariola zapisała w działania w podpunktach i każdy wie, co ma robić. W Neonie można filtrować zadania pod kątem statusu i terminu. To daje ogromne, ogromne poczucie kontroli.

W zakładce pliki,  zarchiwizowane są ostateczne wersje zaakceptowanych projektów, na wypadek gdyby w przyszłości trzeba było wykonać dodruk papieru firmowego albo kolejne wizytówki. A to wszystko widoczne jest nie tylko na komputerze, ale też na smartfonie. Po zalogowaniu się, widoczne są:

  • zadania 
  • projekty
  • pliki

Neon pozwala szybko podejmować decyzje. I nikt mnie nie musi przechodzić szkolenia, ani niczego się uczyć, bo jest łatwy w obsłudze. Wystarczy spróbować i już się na nim pracuje!

Dowiedz się więcej o systemie! Zadzwoń 32 263 00 00 lub wybierz zakładkę kontakt.