A- A A+
flaga EU

Prosty CRM online

Skomplikowane, bardzo zaawansowane narzędzia IT nie zawsze będą dobrym wyborem. W wielu przypadkach lepiej postawić na minimalizm – czasami mniej znaczy więcej. Kiedy i dlaczego warto zdecydować się na takie rozwiązanie? Wyjaśniamy, jak sprawdza się w praktyce prosty system CRM!

Prosty system CRM

Prosty system CRM wbrew pozorom może wprowadzić wiele zmian w firmie. Oprogramowanie tego typu jest przeznaczone do „zarządzania relacjami z klientem” (od ang. Customer Relationship Management). Dostarcza narzędzia przydatne do prowadzenia komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, a także uważnego śledzenia postępów w realizowaniu zleceń. Dzięki temu da się bardziej świadomie obsługiwać klientów, by lepiej spełniać ich oczekiwania.

Wdrożenie prostego systemu CRM może w znacznym stopniu przyczynić się do rozwoju działalności poprzez podniesienie jakości oferowanych produktów/usług oraz poprawę poziomu Obsługi Klienta. To oczywiście ma przy okazji pozytywny wpływ na wizerunek firmy oraz przyczynia się do generowania większych zysków.

Zalety rozwiązania

Stosowanie prostego systemu CRM ma wiele zalet. Przede wszystkim oprogramowanie tego typu:

  • stanowi ogólnodostępną bazę potrzebnych danych o klientach, zleceniach, a także o samej firmie;
  • usprawnia wymianę informacji i pomaga wprowadzić elektroniczny obieg dokumentów;
  • pozwala uważnie monitorować postępy pracy;
  • pomaga tworzyć przejrzyste harmonogramy;
  • dostarcza wiele cennych danych na temat działalności;
  • daje możliwość tworzenia wnikliwych analiz, na bazie których można podejmować lepsze decyzje biznesowe i z powodzeniem rozwijać firmę;
  • jest proste w obsłudze, przez co proces wdrożenia odbywa się szybko, a pracownicy bez problemu uczą się korzystać z nowego narzędzia;
  • prosty system jest mniej podatny na awarie i szybko może zostać przywrócony do pełnej sprawności w razie ewentualnych nieprawidłowości;
  • platforma jest elastyczna i skalowalna – w razie potrzeb może zostać rozbudowana o kolejne moduły;
  • system skutecznie chroni wszystkie dane dzięki zastosowaniu nowoczesnych zabezpieczeń;
  • oprogramowanie jest dostępne również w wersji mobilnej, dlatego może być uruchomione na dowolnym sprzęcie (doskonale sprawdza się w przypadku pracy w trybie zdalnym i hybrydowym).

CRM od Connecto

Chcesz wdrożyć w swojej firmie program tego typu? Idealnym wyborem będzie CRM od Connecto. Odpowiednio dostosujemy system, a następnie zajmiemy się jego wdrożeniem. Dzięki temu cały proces odbędzie się sprawnie i bez żadnych utrudnień. Co więcej, po wszystkim zapewniamy kompleksowe wsparcie techniczne – w razie jakichkolwiek kłopotów natychmiast je rozwiązujemy, tak by system zawsze był niezawodny i w pełni sprawny.

Chcesz przekonać się, jak działa nasz CRM i jakie ma funkcje? Umów się z nami na specjalne spotkanie. Nasi konsultanci zaprezentują Ci system w praktyce oraz odpowiedzą na wszystkie pytania. Możemy również udostępnić Ci wersję demonstracyjną. Zobacz, jak Neon może wesprzeć Twoją działalność. Zadzwoń 32 263 00 00 lub wypełnij formularz kontaktowy.