A- A A+
flaga EU

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz [video]

Nowoczesne narzędzia IT dają dostęp do potrzebnych danych i funkcji niezależnie od miejsca i czasu. Dzięki nim możesz być cały czas na bieżąco. Dowiedz się, jak wygląda praca, gdy masz CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz!

System do zarządzania firmą w przeglądarce – stacjonarnie i mobilnie

System do zarządzania firmą w przeglądarce to wygodne, a także opłacalne rozwiązanie. Umożliwia pracę z dowolnego miejsca i nie musi być instalowany na sprzęcie, dlatego może być wykorzystywany zarówno na firmowym PC, jak i służbowym laptopie, ale też prywatnym tablecie czy smartfonie. Doskonale sprawdza się w przypadku osób pracujących zdalnie lub w trybie hybrydowym.

CRM przez przeglądarkę jest niezawodnym wsparciem również dla każdego, kto pracuje „w terenie”, np. szefa w delegacji, marketingowca jeżdżącego ze spotkania na spotkanie, czy pracownika magazynu znajdującego się w innej części miasta. Wystarczy kilka kliknięć, by wywiązać się z obowiązków oraz przekazać ważne informacje.

Neon Connecto daje dostęp do m.in.:

  • harmonogramu i kalendarza,
  • listy działań (również z opcją podglądu działań innych),
  • komunikatora,
  • dokumentów i danych.

Z systemu można korzystać cały czas, w każdym miejscu, niezależnie od sytuacji.

Asystent AI – Twoje wsparcie pracy zdalnej i „w terenie”

Dodatkowym ułatwieniem jest moduł korzystający ze sztucznej inteligencji. Pełni rolę asystenta AI, który pomaga jeszcze łatwiej i szybciej wykonywać określone zadania. Jest w stanie wyręczać pracowników w wielu sytuacjach – wystarczy podać mu konkretne polecenie, wpisując je lub wypowiadając na głos (opcja „mowa na tekst”).

Dla przykładu, w zaledwie kilka chwil można zdobyć listę klientów, z którymi nie miało się kontaktu od pół roku, założyć aktywną szansę sprzedaży i przekazać ją odpowiedniej osobie, a po tym umówić spotkanie. Komendy można podawać osobno, po kolei, albo razem, w ramach jednej instrukcji. Dzięki temu nie trzeba siadać do komputera, by przez kilka godzin przeszukiwać dane, pisać maile itp. Sztuczna inteligencja zrobi to w kilka sekund.

AI w platformie Neon Connecto znacznie odciąża pracowników i zwiększa ich wydajność. Dotychczas jakieś sprawy musiały czekać, bo np. kierownik przebywał akurat poza firmą? Teraz jego nieobecność nie wstrzymuje prac, ponieważ może np. dostarczyć potrzebne informacje, rozdysponować zadania czy nawet dopełnić formalności za pomocą kilku kliknięć. Jak najbardziej jest w stanie zarządzać firmą z poziomu smartfona.

Wbudowany moduł AI jest wygodniejszym, bezpieczniejszym i tańszym rozwiązaniem. Zewnętrzne narzędzia zwykle oferują zaawansowane funkcje jedynie w płatnej wersji abonamentowej. Asystent w Neonie ma już dostęp do całej bazy danych, a także wykonuje zaawansowane polecenia, m.in. wyszukuje informacje, tworzy analizy, generuje dokumenty i wykresy oraz odpisuje na maile.

Neon Connecto w Twojej firmie

Chcesz wdrożyć platformę Neon Connecto w Twojej firmie? Sprawdź wersję demonstracyjną systemu albo umów się na prezentację – nasi konsultanci przedstawią i omówią wszystkie funkcje oraz odpowiedzą na pytania. Spotkanie jest darmowe i może odbyć się we wskazanym przez Ciebie miejscu lub zdalnie, na video-callu. Zadzwoń 32 263 00 00 lub wypełnij formularz kontaktowy.